"EL FUTBOL ET TORNAS EL QUE LI DÓNES"

viernes, 1 de abril de 2011

IMPORTANTE VICTORIA EN CEA...... 2-8 DIANTE DA CORNA

As cousas non pintaban moi ben, tiñamos baixas impotantes: Temes, Sabucedo, Tizón...., xogadores decisivos e titulares en calquera equipo....pero o resto do equipo estivo moi implicado e enchufado no partido. Era un partido complicado, pero sacámolo adiante nunha boa segunda parte.
O partido estivo dominado no ritmo de xogo todo o partido, non así no marcador, porque a primeira parte rematou 2-2. Na segunda metade o rival aguantou ata que marcamos o terceiro e o cuarto, a partir de ahí acabouse o partido.
Dominamos e xogamos a ratos pero a circulación do balón foi lenta, abusamos do xogo individual por momentos e sempre quixemos entrar co balón na portería.O rival fixo coma tantos, por  non decir coma  todos nesta liga... colocarse moi atrás e esperar os nosos erros; aproveitaron os poucos que tivemos.


Próximo partido dentro de dúas semanas en Avión....partido complicado...como case todos.
Quedan catro partidos, catro finais que temos que gañar. Xa sabedes que se gañamos non temos mérito ningún, e se perdemos estamos acabados........" é o que hai"

2 comentarios:

  1. como arden os do clavo ajjajaj, ke malos son os arbitros ke lle rouban jajajaj, unha pena, nin asi se poñen primeiros jaaj, eso e por non saber facer paralelas ajjajaj

    ResponderEliminar
  2. Se che digo a verdade, nin sei nin quero saber, cada un o seu; eu miro para o meu equipo, o que fagan os outros non me interesa,mentras gañemos, so me interesa o próximo rival.
    A min se me falan de futbol sala, ben,senón paso, porque hai moita xente que ignora que isto é un deporte,e un pasatempo nestas categorías.
    Os árbitros fan o que poden, este ano sufrimos varias expulsións dudosas en xogadores importantes,varios penaltis,etc.... e que lle imos facer.
    Xa sabes que son dos que mais me enfado con eles(sen faltar), pero non o teñen doado,e do mesmo xeito que hai bos e malos xogadores,tamén hai bos é malos árbitros, sen mais.
    O futbol sala tamén é paixón, forofismo; cada un que o leve como queira, mentras non falten ao respeto.
    Eu intento dar a miña opinión,sempre dende o respeto.Ti ben sabes que disto o único que levamos son os amigos e as batallitas para contar,bueno e no meu caso lesión tras lesión,jeje. que desastre!!
    Un saúdo

    ResponderEliminar